نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هدیه

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ب.ظ
امروز خداوند منو با کتابی آشنا کرد که به طرز باور نکردنی ای انرژی مثبتی در من به وجود آورد ... جملاتی از اون رو می ذارم ... - آرامش یعنی : داشتن تعادل و توازن در میان مهلکه ها و مشکلات . - وقتی اوضاع خراب می شود، ما متوقع می شویم؛ و وقتی توقعمان برآورده نمی شود، دردمان می آید. - نخست باید خودم را به همین صورتی که هستم بپذیرم. ... و باز هدیه ای دیگه بهم رسید ... بخشی از دعای عرفه ... خدایا چنانم کن که از تو بترسم گویا که تو را مى‏بینم،و با پرهیزگارى مرا خوشبخت گردان،و به نافرمانى‏ات بدبختم مکن،و خیر در قضایت را برایم اختیار کن،و به من در تقدیرت برکت ده،تا تعجیل آنچه را تو به تأخیر انداختى نخواهم،و تأخیر آنچه را تو پیش انداختى میل نکنم.خدایا قرار ده،بى‏نیازى را در ذاتم،و یقین را در دلم،و اخلاص را در عملم، و نور را در دیده‏ام،و بصیرت را در دینم و مرا به اعضایم بهره‏مند کن،و گوش و چشمم را دو وارث‏ من گردان ... به فکر فرو رفتم ... هنوز اعتقاد محکم مذهبی ندارم ، ولی دیگه قضاوت نمی کنم ... عینک بد بینی رو هم درآوردم ... آنچه می گفت بی توجه به اینکه از کی و کجا بهم رسیده روحم رو آروم می کرد ... از خدای مهربونم نمی ترسم ، ولی حضورش در من شرم و دردی بوجود میاره هنگام اشتباه ... پرهیزگاری تا امروز خوشبختم کرده ... و نافرمانیش و پیروی از شیطان درونم روحم رو به درد میاره (و این درد چه شیرینه وقتی منو از اشتباه دور می کنه )  ... تمام تلاشم رسیدن به بی نیازی در ذاتیه که می گه ... دنبال ایمان و یقینم و ... خدایا ... ممنونم که هستی ... عاشقتم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی