نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عشق

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۲۷ ق.ظ
در مورد عشق تا به حال در وبلاگ مطالب کمی نوشتم ... علتش این بود که تجربه ای نداشتم و تا چیزی درک و تجربه ی شخصیم نباشه سعی می کنم در اینجا ازش چیزی نگم ... اما امروز می خوام بنویسم ... درباره ی عشق ... عشق به یک انسان ... اول بذارید نگاهمو به یه عشق واقعی و سالم بگم : عشقی که کیفیت زندگی رو بهتر نکنه عشق نیست عشقی که انسان رو از خود واقعیش دور کنه عشق نیست عشقی که انسان رو از خدای خودش دور کنه عشق نیست عشقی که انسان رو از اهدافش دور کنه عشق نیست عشقی که به زور بخواد تغییرت بده عشق نیست ... امروز از اوشو جمله ای خوندم که باز مثل همیشه پیام خدای مهربونم برای من بود . درکی که ازش داشتم این بود :  عشق ممکنه با یک جاذبه ی جنسی شروع بشه ... ولی اگه با دعا و شکر گذاری ادامه پیدا کنه و خدا رو از یاد نبری ... می تونه به دوست داشتنی عمیق تبدیل بشه و حتی رابطت رو با خداوند پله پله عمیق تر و زیبا تر کنه ... می خوام خودم باشم ... با عشق بهتر از قبل ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی