نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عشق

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۱۴ ق.ظ
طی یکسالی که دارم می نویسم سر هیچکدوم از موضوعات وبلاگ اینهمه بحث و گفتگو نشد که در مورد عشق شد ... عشق به تعداد آدمها تعریف داره و من نگاهم رو از عشقی فراتر از عشقهای کوچه بازاری گفتم ( که عموما در اونها هوس و عشق عوضی گرفته می شه ) ... عشق از نگاه من احساسیه فراتر از تعریف ... ولی در مورد خاصیتهاش هر چه گفتم بهش اعتقاد دارم ... عشق ناگهانی ایجاد میشه ... ولی اگه این احساس ناگهانی خواصی که گفتم رو نداشت باید شک کرد ... آیا واقعا عشقه ؟! و اینها تنها تجربیات شخصی منه ... و مثل همه ی گفته ها ، تجربیات و نظراتم در وبلاگ مطمئنا روزی ارتقا پیدا می کنه و شاید عوض بشه ... ولی تجربه ... تجربس ! هرگز کسی رو مجبور نکردم مسیر آرامشم رو به زور همراهم بیاد ... کسی رو مجبور نمی کنم مثل من فکر کنه ... هر کسی باید با درکها ، انتخابات و تجربیات شخصیش زندگی خودش رو زندگی کنه و مسئولیت نتایجش رو هم بپذیره ... تو اولین فرصت روی تک تک نظرات شما عزیزان کامنت می ذارم . ممنونم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۳۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی