نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

شروع

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۰ ب.ظ
گاهی مطالب وبلاگ رو نگاهی می ندازم و خودم رو جای خواننده می ذارم ... یک نفر داره دائما در مورد مسیرش حرف می زنه ولی انگار معلوم نیست این مسیر چیه ؟! یک نفر دائم از احساسای خوب و بدش می گه اما نمی گه چطور به اونها رسیده ... در ظاهر اینطوره ... ولی شاید باید از اول با وبلاگ می بودید ... شاید باید از اول و مطلب به مطلب آرشیو رو مرور کنید ... چون یه راه با همه ی عظمتش چیزی نیست که به راحتی و تو چند تا پست دربارش نوشت ، مسیر رعایت تک تک موضوعاتیه که سمت راست وبلاگ ازشون گفتم ... شاید ترتیب آشنایی با اونها برای من خیلی مهم بود ... شاید زیبایی مسیر همین آشنایی کم کم و عملکرد های ریز ریز بود که امروز منو به آرامشی عظیم رسونده ... ولی هنوز ندیدم کسی رو که با تمام وجود بگه من "مسیر آرامشت" رو می خوام بیام ... همونطور که تو اومدی ... شاید اولین قدم همین باشه ... کمک خواستن ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی