نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دعای آرامش

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۵ ب.ظ
خداوندا ! آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم ... شهامتی که تغییر دهم آنچه را که می توانم ... و بینشی که تفاوت این دو را بدانم ... هر آنچه که تا امروز یاد گرفتم ، تجربه کردم ، نوشتم  خلاصه ای از این جمله ی زیباست ... چقدر زیباست ... زندگی در لحظه ... و تصمیم در لحظه : در این لحظه یا می تونم چیزی رو تغییر بدم یا نمی تونم ! به همین سادگی ... اگه نمی تونم چرا حرص بخورم ؟! چرا تنها داشته ی واقعیم (همین لحظه) رو با حرص خوردن از بین ببرم ؟ چرا  لحظاتی رو که می تونم به شکر گذاری ، لذت بردن ، دعا و مراقبه و نگاه کردن به عظمت هستی و نشانه های خداوند  بپردازم به حرص خوردن و غصه خوردن و غرغر بگذرونم ؟ و اگه می تونم تغییر بدم چرا بیخود فکر و ترس رو به وجودم راه بدم ؟ مگه غیر از تغییر دادن شرایطی که در توانمه کار دیگه ی از دستم بر میاد ؟! دقت کردید چند وقته حرفام تکراری شده ... علت اینه که به قول کوئیلو : "همه چیز یک چیز واحد است ! " وقتی میشینم که بنویسم ، می بینم گفتنی ها رو گفتم ... همه چیز از چشم من که تجربشون می کنم بدیهی و سادست ... اصلا چقدر حرف می زنیم تو زندگیمون ! اگه اونقدر که حرف می زنیم عمل می کردیم اینجا بهشت بود ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی