نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ایمان

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۵:۱۷ ق.ظ
تا حالا فکر کردی که توی این دنیا ما چقدر توان بالقوه داریم  ؟ امروز جمله ای تکونم داد :  "چشمانت را بر روی امکانات پیش رویت باز کن ، توان بالقوه ی تو به اندازه ی خدایی است که درک می کنی " ! اگه من ایمان دارم که خداوند مهربونم اینقدر قدرتمنده ، گرداننده ی جهانه ، هیچ چیزی نیست که از عهدش بر نیاد و اگه ایمان دارم که معجزه به وقوع می پیونده ، اینکه خداوند از من مراقبت می کنه ... پس چرا جمله ی بالا باید تکونم بده ؟ چیزی اینقدر بدیهی ... اینکه باید مسیرم رو طبق خواست و اراده ی خداوند انتخاب کنم ... و زندگیم رو بهش بسپرم ... مراقبت از من با اون ... مراقبت از نتیجه ی اعمالم با اون ... حمایت از من با اون ...  با داشتن حامی قدرتمندی مثل خداوند دیگه هیچ چیز اونقدر محال نیست که پیش نیاد ... به قول فلورانس اسکاول شین :  «اگر چشم امیدتان بخدا باشد، هیچ چیز انقدر عجیب نیست که راست نباشد؛ هیچ چیز انقدر عجیب نیست که پیش نیاید؛ و هیچ چیز انقدر عجیب نیست که دیر نپاید.»
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی