نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

شروع

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۵۲ ق.ظ
قبل از اینکه بحث بیماری و دوازده قدم رو بطور جدی شروع کنیم بهتری یک سری چارچوب و قواعد واسه خودمون بذاریم تا از بحث اصلی دور نشیم و محیط آروم و دوستانمون حفظ بشه .  اول اینکه فراموش نکنید ، هر آنچه که من می گم درک شخصی منه ... معنیش لزوما درست بودنش نیست ، در عین حال داره واسه من کار می کنه و زندگی من رو آروم کرده ، احتمال منطقیش زیاده که برای شما هم کار کنه . دوم ، هدف این وبلاگ اظهار فضل و دانش من نیست ، بلکه در میان گذاشتن آنچیزی است که دارم . سوم ، ما همدیگه رو نصیحت و ارشاد نمی کنیم ، حتی زور نمی زنیم همدیگه یا نظرات همدیگه رو عوض کنیم ، شاید گاهی در مورد مبحثی بحث کنیم ولی انگیزش فقط افزایش آگاهیمونه نه ثابت کردن چیزی به کسی . چهارم ، اگه دقت کرده باشید اینجا از هر گونه بحث سیاسی ، مذهبی ، اجتماعی ، علمی و روانشناسی اجتناب می کنم . علتش اینه که اینجا وبلاگی تخصصی نیست ، من هم توی هیچکدوم از رشته های فوق متخصص نیستم ، پس چرا باید بحث تخصصی رو جایگزین تجربیات عملیمون بکنیم ... بیاید انقدر علمی نگاه نکنیم ، برای هر چیزی دنبال مدارک و مستندات مشهود و طبقه بندی شده و روال عادی نباشید (و این تسلیم و  روال اوایل مسیر لازمه تا وقتی که آگاهی اونقدر رشد کنه که درک شخصی ما نیازی به دلیل نداشته باشه و قلبمون و تجربه ی شخصیمون دلیل گفته هامون بشه ! )  پنجم : عالم بی عمل به چه ماند ؟ به زنبور ... بی عسل . این وبلاگ و یه میلیارد وبلاگ و کتاب و استاد دیگه نمی تونن کوچکترین تغییری در زندگیمون ایجاد کنن تا شروع به عمل کردن به دانسته هامون نکنیم . ششم ... اگه بخوام بگم کلی دیگه چیز هست که وجدان کاریم درد گرفته و باید برم سر کارم . دوستتون دارم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی