نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فعالیت بیماری

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۱۶ ق.ظ
فعالیت بیماری از یه نقطه ی درونی شروع می شه ... ما عین کوه آتش فشانیم ، افکار منفی ،‌وسوسه ها ، خودمشغولی و ... مثل گدازه ها درونمون شروع به فعالیت می کنن ... فشار میارن و فشار میارن ... تو سوالات بعدی به نتیجه ی این فعالیت و راهکارهای مقابله با انفجارش می رسیم اما این مثال یاد آور این بود که فعالیت بیماری چیزی کاملا درونیه ... برای من بصورت وسوسه (این روزها که خیلی چاق شدم وسوسه ی خوردن افراطی ... ) ، بد بینی ، افسردگی ... مثلث خودمشغولی (گیر افتادن در چرخه ی حسرت گذشته ، رنجش در حال و ترس از آینده ) ، وسواس فکری ، افکار منفی و خستگی مجازی ... ، خشم فروخورده ، دلخوری بیجا و خیالبافی نا معقول و ... پیش میاد .  دقت کردید این فعالیت ها همگی ذهنی و بیمار گونه هستن ... میشه حدس زد اگه ادامه پیدا کنن کار به کجا می کشه ... اما در سوالات بعدی به راهکارها و ابزاری دست پیدا می کنیم که مجبور نشیم این افکار مخرب و فعالیت رو به عمل تبدیل کنیم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی