نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فقط برای امروز

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۵۴ ب.ظ
یه مفهوم دیگه ... زندگی فقط برای امروز ... روشی برای کوچک کردن بار یک عمر زندگی کردن !!! من یک روز یک روز بهترین اعمالی رو که می تونم انجام می دم ... فقط برای بازه ی یک روز خدا رو در کارهام در نظر می گیرم ... برای یک روز اصولم رو رعایت می کنم ، برای یک روز ... خوب ! ذهنهای منفی باف ! پس آینده چی ؟ پس برنامه ریزی چی ؟ این که میشه بی خیالی ؟! مگه میشه ؟ امروز بهترین برنامه ای رو که می تونم برای آیندم میریزم و یک روز یک روز در راستای عمل به اون به بهترین وجه پیش میرم ، هیچ بی خیالی ای در بین نیست و میشه ... و سخته ... گاهی لازمه برای آینده فکری بکنم ، با آگاهی این کار رو انجام میدم ولی دیگه غرق در آینده و خیالبافی نمی شم ، در همین یک روز بهترین کاری که برای آیندم می تونم انجام بدم رو انجام می دم ... بیاید در آینده و گذشته غرق نشیم ... تنها داشته ی واقعی ما امروز و این لحظست ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی