نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سوال هفتم قدم یک

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۳۹ ق.ظ
7.اخیرا بیماری من به چه شکل و فرم خاصی بروز کرده است؟ خوب ! دوستان دانشجومون زیادی خوش به حالیشون شد که دو سه روز سوال جدید کار نکردیم !!! یادتونه یه سوال داشتیم که بیماری من چطور فعال شده ؟ گفتیم ما مثل آتشفشانیم و فعالیت چیز درونیه ... مثل خشم ، وسوسه ، فکرای بحران زا که از درون شروع به فعالیت کردن ... حالا این سوال می خواد بهمون یادآوری کنه که وقتی به یه فعالیت بها دادیم چه اتفاقی افتاده ؟ و این آتشفشان چطور فوران کرده ؟! یادمون نره ، هدف این سوالا حرف کشیدن از شما نیست و می خوایم با خودمون مرور کنیم و یاد آوری پس اتفاقات شخصی رو می تونید توی بلاگ ننویسید و توی یه دفتر چه برای خودتون یادداشت کنید ... یه کم از خودم می نویسم که سوال رو درک کنید ... این روزها اخمو هستم ! بد اخلاقی می کنم ، با دوست جونم هم دعوا کردم ... علتش هم اینه که مشکلات مالی زیادن ... اطرافیانم دارن زندگیشونو داغون می کنن ... و مشکلات از این قبیل ! ولی در حقیقت بیماری به شکل خود مشغولی ، فکر به آینده و گذشته در من فعال شده و منم با فکرای اضافی ، مشارکت نکردنش و بها دادن به این احساس که چقدر گذشته رو از دست دادی و چقدر آینده واست نامعلومه(زندگی نکردن فقط برای امروز ) و با بها دادن به ترسهای توهمی و مشکلات غیر واقعی اون فعالیت رو تبدیل به اخم ، بد اخلاقی ، دعوا ، بی حوصلگی ، پر خوابی و ... کردم . در گذشته بیماری من به شکلهای وحشتناکی ظهور میکرد ... ولی ظهورش به همین شکل ها امروز برای من وحشتناکه !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی