نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۱ ب.ظ
تصمیم جدیدی گرفتم ، وبلاگ دوستان بهبودیم رو در بخش لینکها قرار دادم ... هر چند این لینکها به معنی رد یا تأیید مطالب دوستای خوبم نیست ولی نشانه ی پیوندی عمیقه که به واسطه ی بودن در مسیر آرامش به هم خوردیم ... راه در جهان یکی است و آن راه راستی است ... اینجا جا داره از دوستای خوبی که در این مدت همراهم بودن تشکر کنم ، اگه کسی رو یادم رفت بذاره به حساب فراموشکاری و حتما بهم یادآور بشه ... از دوستایی که آدرس بلاگ نداشتن هم تشکر می کنم و به نشانه ی سپاسگزاری اسمشون رو توی لینکها اضافه کردم ... مطلب جالبی که امروز به چشمم خورد اینه که دوستایی  که دور هم جمع شدیم هر کدوم عضو یه انجمن (بعضی ها عضو وابستگان ، بعضی ها پر خوران ، بعضی نیکوتینی ها ، معتادان و ... گمنام هستن و بعضی عضو هیچ انجمنی نیستن ) ولی در احساسات و تجربیات آنچنان مشترکیم که تا به حال به این نکته دقت نکرده بودم ... اشتراک همه ی ما بیماری و بهبودی و مسیر آرامشیه که درش گام میزنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی