نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ
آیا شده از روی وسوسه ای عمل کنم ولی وانمود کنم طبق خواست و نقشه ی خودم بوده ؟! بارها پیش اومده که به یکی از وسوسه هام بها دادم ، بعد از انجامش ذهنم برای اینکه جلوی پشیمانی رو بگیره و راه رو برای تکرار اشتباه باز بذاره شروع کرده به القای این حرف به خودم و به دیگران که این مسئله طبق خواست و نقشه ی خودم بوده ولی در حقیقت بیماری اون رو به من دیکته کرده ! مثالش : زورم به سیگار نرسید ... باز سیگار کشیدم و به خودم گفتم چون فشار روحی و جسمی زیادی رو تحمل کردم سیگار می کشم ولی طبق نقشه و به تعداد مشخص در روز ... (هرگز اینطور نبود و اگه دست خودم بود و به فرمان بیماری نبود هرگز دوباره سیگار رو دستم نمی گرفتم ) . در چنین حالتی کاری که می کنم فقط تشخیص اینه که بیماری در این مورد زورش به من رسید و من طبق خواست بیماری عمل کردم نه خواست خودم ! معنیش این نیست که خودم رو سرزنش کنم و اصطلاحا خودم رو شلاق بزنم ... کار این سوالا اینه که اگه راهنما به من گفت در کاری از روی وسوسه عمل کردم نرم تو فاز انکار و خود فریبی و خودم رو گول بزنم که نهههههههههههه ! این خواست خودم بوده ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی