نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۴ ق.ظ
شب جلو تلویزیون خوابم برده بود مامانم اومد ساعت 2 نصفه شب پتو انداخت روم بوسم کرد ، کلی هم قربون صدقم رفت بعد موقع رفتن پامو لگد کرد، داد زدم و گفتم : اهههههههههههه پام داغون شدجواب داد: خاک تو سرت کنن آخه اینجا جای خوابه؟ منطقِ پدرو مادر از تحصیل در دانشگاه: "این همه درس خوندی، درِ یه نایلون رو نمیتونی‌ باز کنی‌! باز یه سوالی مغزمو پریشون کرد چرا جمعه انقدر به شنبه نزدیکه، ولی شنبه انقدر از جمعه دوره؟؟ خداییش جاذبه ای که سوراخ چاه توالت نسبت به گوشی دارهجاذبه ی زمین به سیب ندارهدیدم که میگمااااااا عمو زنجیر باف جانضمن عرض سلام و خسته نباشیدجهت زحمات بی دریغ شما بزرگواریک گِلگی داشتم از حضورتون ...شما که زنجیر ما رو بافتی..؟ ... پَه چرا پشت کوه انداختی..؟مشکلتون دقیقاً چی بود؟مرض داشتید این همه زنجیر بافته شده رو پشت کوه انداختید؟ بچگی یعنی: وقتیکه فاصله ی دستشویی تا اتاقمونو می دویدیمو از اینکه لولو ما رو نمی خورد فریاد می زدیم، ھـــــوراااا فقط یه ایرانی اونم از نوع تهرانی می تونه از دود شهر فرار کنه تا بره شمال هوای تازه تنفس کنه، بعد اونجا هی تند تند قلیون بکشه! گوشیم زنگ خورد ، اسم رفیقم "رضا" افتادگوشی رو برداشتم ، با یه صدای خسته گفتم : سلام بی شرفیه صدای کلفتی اومد : پدر بی شرف هستم ، بی شرف اونجا نیست؟ فقط یک زن ایرانی می تونه روزی چند ساعت برنامه آشپزی نگاه کنه و چند تا دفتر هم پر کرده باشه و آخرش همون کوکوسبزی برای شوهرش درست کنه! هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز...فردا یه عالمه کار داری، قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه که خیالــــــــــــــتم راحت باشه توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن **** پی نوشت : تعجب نکنید ... وقتی خوندن این چیزها لبخندی رو رو لبام نشوند به نظرم نوشته های لطیفی اومدن که در عین حال که به کسی توهین نکرده ، لبخند رو رو لبها مینشونه ... و لبخند برای من یادآور مهربانی خداست ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی