نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

انکار ، مقایسه با گذشته

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۶ ق.ظ
اما سوال بعدی ... توی سوال قبلی نوعی از مقایسه رو گفتیم که بیماری ما رو میبره سمت مقایسه کردن خوبی های خودمون با بدی های دیگران ! یعنی به ما احساس "زیادی خوبتر بودن از دیگران " (چه احساسی شد ! به اسم خودم ثبتش می کنم ! ) میده ... و این مسئله باعث بشه نگاهی به مشکلات و ایرادات و بیماری خودمون نندازیم ... این سوال می خواد ترفند حقه بازانه تری از بیماری رو برامون روشن کنه ... مقایسه ی امروز خودمون با گذشته ی خودمون ! آیا مسایل مشکلات و بروز بیماری امروز خودت رو با گذشته مقایسه می کنی ؟  ظاهر این مسئله که بد نمیاد ... ولی انکار از اونجا شروع میشه که بگم بابا من در گذشته یک هیولا بودم ، امروز یه اژدهای کوچولوی بی آزارم ! من در گذشته تمام شیشه های خودنه رو میاوردم پایین ، امروز به یه عربده کشی کوچولو در منزل اکتفا می کنم ! در گذشته وحشتناک و کورکورانه عاشق میشدم ، امروز احمقانه و با چشم نیمه باز عاشق میشم ! در گذشته یه گوساله رو درسته می خوردم ، امروز به یه ببعی بسنده می کنم .... و این امر باعث میشه یادم بره که بیماری من به خودی خود بد و مشکل سازه ... حالا دوست دارم درکهای شما رو بشنوم و تجربه هاتون رو استفاده کنم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی