نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بیان احساس

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۰۶ ق.ظ
سلام ، سلام ، سلام ... اول بگم که قالبم رو خیلی دوس دارم ( البته رنگشو نه زیاد ) ... یه کم بیان احساس کنم که حالم خوب بشه : اول اینکه طبق طبیعی ترین حالت یک بیمار اعتیادی در تعطیلات اسیر افراط شدم ... هدفی برای تعطیلیم در نظر گرفتم و روزی 12 ساعت برای رسیدن بهش تلاش کردم . اگر چه بعد از سالها شروع به یادگیری کردم و نتیجه برای خودم هم شگفت انگیز بود ولی افراط و تنهایی 14 روزه تأثیر شدیدی در فعال شدن بیماریم بصورت ترس از آینده ، حسرت تعطیلات گذشته ، بی حوصلگی ، تنبلی ، افکار بحران زا و ... داشته . ترازنامه ی قدم 10 رو یک ماهه که بوسیدم و گذاشتم کنار و همین فاصله گرفتن از اصولم هم بیماریم رو تشدید کرده . با راهنمام هم مدتهاست که در تماس نیستم ، در پی پیدا کردن راهنما و گروه قدم جدیدی باید باشم که نیستم ، کلاسهای قدم خودم هم که به مناسبت تعطیلات تعطیل بوده و هنوز راهش ننداختم ... حالا که دارم می نویسم دارم می فهمم اوضاعم چقدر فجیعه ! احتمالا الان باید توی انکار فرو رفته باشم و خودم خبر ندارم !!!! کاری که باید انجام بدم : نوشتن هر شبه ی ترازنامه قدم 10 ، شرکت در جلسه و مشارکت صادقانه ، تماس با راهنما و بیان احساس ، تماس با رهجو ها و راه اندازی دوباره قدم ، دعا و مراقبه ، شروع مبارزه با تنبلی ... شروع قدم در وبلاگ و تماس بیشتر با دوستان بهبودی اینترنتیم ... وای که چقد کار دارم که انجام بدم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی