نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پست موقت

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۶ ق.ظ
واقعا حس نوشتن ندارم ... واسه همین واستون یه ایمیل که واسم اومده رو می ذارم ... از این سبک نوشته ها لذت می برم ... وقتی نیشت واز میشه ، یعنی توی بهبودی هستی ... دوستی برام اس ام اس زده پرسیده : میدونی بهترین یونجه مال کجاست ؟براش نوشتم : نه نمیدونم .......برام نوشته مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم ...:| ..؟!!!!!یعنی یه همچین دوستان جان بر کفی داریم ما ....*****آخرین خبر از جهنم :شیر آب دستشویی ها جفتش داغه !***طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه بیا تو باهاش حرف بزن ...نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو ؟؟؟***یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:"میشه یه چیزی بپرسم" بعد که طرف گفت چی!؟میگی:"هیچی بی خیال" !***مامان من آخر دموکراسیه!!!وقتی میخواد فحش بده نظر خودمم میپرسه، مثلا میگه:میخوای بهت بگم نفهم؟میخوای بگم شعور نداری??****من با این سن و سالم هنوز یه وقتایی از تاریکی میترسم!بعد برادر زاده ی 7 ساله م توی تاریکی نشسته، بهش میگم: تو تاریکی چه کار میکنی؟میگه دارم با روحِ اجسام ارتباط برقرار میکنم !!اینا بچه نیستن دایناسورن :|***یادش به خیر زمانی که راهنمایی بودیم یه دبیر داشتیم هر موقع از دست ما عصبانی میشد میگفت: گوساله ها خجالت بکشید من جای پدرتون هستم!******یکی از رفقا سوغاتی شورت ۴۰ دلاری واسم آورده!موندم میخوام برم عروسی، رو شلوار بپوشمش یا زیر!******پسر داییم دوم دبستانه امروز داشتم ازش علوم میپرسیدم:" چرا تمساح پستاندار نیست؟ "بچه هم هرچی نبوغ و استدلال علمی داشتو به کارگرفت و با اعتماد به نفس گفت:"چون اگه پستان دار بود موقع خزیدن سینه هاش میکشید روی زمین!!"***به بابا میگم می‌خوام برم سمت گیاهخواری، نظرت چیه؟!بابام: آفرین، خیلی هم خوبه، مگه تو چیت از بـُـز کمتره؟!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی