نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

غیر قابل اداره

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۳ ق.ظ
این روزها به درک جدیدی رسیدم ... اینکه زیبایی مسیری که طی می کنم در سادگی و عملی بودن اونه ... سال قبل اگه از من می پرسیدن "مفهوم غیرقابل اداره شدن زندگی برای من چیست ؟" جوابم به این شکل بود : غیر قابل اداره شدن یعنی از دست دادن کنترل اداره ی چیزی ، این غیر قابل اداره شدن دو نوع است ، بیرونی که نمادهای آن از بیرون هم قابل مشاهده است و نوعی آشفتگی مشخص است و غیر قابل اداره شدن درونی که در افکار و عقاید و احساسات اتفاق می افتد ... و و و دیروز به این سوال اینطور جواب دادم : غیر قابل اداره یعنی اینکه من دوست دارم 70 کیلو باشم ولی نمی تونم پرخوریم رو اداره کنم و 85 کیلوام غیر قابل اداره یعنی اینکه من دوست دارم خونه ی تمیز و خوشگلی داشته باشم ولی نمی تونم تنبلی و بی نظمیم رو کنترل کنم و خونم شلختست غیر قابل اداره یعنی من دائما دچار خودمشغولی میشم ، افکارم میره گذشته و آینده ، یعنی با ترسام زندگی می کنم ، یعنی احساسامو نمی تونم کنترل کنم ... غیر قابل اداره یعنی ... و اگه اداره ی زندگی من به دست من نیست ، یعنی به دست بیماریه ... راهش اینه که با رعایت اصول و عمل کردن به آگاهی هام بیماری رو متوقف کنم و اداره ی زندگیم رو به دست خودم و مراقبت خداوند بسپارم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی