نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تفریح

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ق.ظ
دیشب جاتون خالی به یه مهمونی سالم رفتم ... سالم ؟! معنیش چیه ؟ مهمونی ای که آدمهاش درباره ی زندگی واقعی حرف می زنن ، مهمونی ای که بزرگترین لذتش همنشینی ، خنده و (جاتون بازم خالی) کباب بود ... چه حس خوبی داشتم وقتی به خودم نگاه می کردم و با گذشته مقایسه می کردم ... تعریف تفریح و لذت برای من عوض شده ... دیگه دنبال چیزی خارجی نیستم که حسم رو عوض کنه ... حضور در لحظه و شناختن موقعیت های بالقوه لذت بردن در همین لحظه خودش حال منو عوض می کنه ... انگار تنها لازم بود از فکر گذشته و فردا بیرون بیام و در لحظه ی حال ببینم که چقدر شاد و خوشبختم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی