نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

معنای بهبودی

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ب.ظ
یه زمانی بهبودی به نظر من یه پروژه بود که شامل دوازده قدم میشد و با کارکرد اصولی و درست این دوازده قدم ، در آخر آدم به یه جایی به نام بهبودی میرسید ! امروز نگاه من فرق میکنه ... جالبه که در همه ی فرقه ها و رشته ها هرچقدر بیشتر پیش میرن درکها و عملکردها پیچیده تر میشه و در مسیر آرامش هر چقدر که بیشتر پیش میرم می بینم همه چیز چقدر ساده بوده و من چقدر سخت به اون نگاه می کردم ... امروز می دونم بهبودی پروسه ای پایان ناپذیره که در طول زمان اتفاق می افته و از لحظه ی اولی که با اون آشنا میشی و شروع به عملکرد در مسیر می کنی می تونی لمسش کنی ... بهبودی یعنی هر لحظه بهتر بودن ، هر دقیقه هر ساعت و هر روز در حال رشد بودن ... هر چند اندک ... در دراز مدت آنچنان تغییراتی رو در من حاصل کرده که باورش برای خودم هم سخته ... نگاهی به خودم کردم ... مقایسه ی سه سال پیش با الان ... شگفت انگیزه ! من مودب تر ، قانون مند تر ، عاقل تر ، منطقی تر ، هدفمند تر ، روشن بین تر ، فروتن تر ، صبور تر ، پذیرا تر شدم و اینها باعث شده موفق تر  و آرام تر بشم ...اینها و دهها چیز دیگه اصول روحانی ای هستن که از قدمها به مرور به من منتقل شده ... اینکه من یک نیمای ترسو ، بی هدف ، افسرده ، تنها ، آشفته ، بی پول ، بی اعتبار ، بد بین ، غرغرو ، عصبی و کج خلق بودم و امروز کمتر می ترسم ، هدف دارم ، افسرده نیستم و امیدوارم ، تنها نیستم و کلی دوست بهبودی دارم ، آشفتگیم جاشو به آرامش داده ، پس انداز دارم ، اعتبار زیادی پیش اطرافیان دارم ، خوشبینم ، صبورم ، مهربونم  ...برای من یعنی بهبودی ... بهبودی یعنی می تونم بدون چشمداشت عشقم رو نثار کسانی کنم که بهش نیاز دارن ... بهبودی یعنی خدایی دارم که لمسش می کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی