نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ترس های فلج کننده

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۸ ق.ظ
این روزها دارم از فعالیت بیماریم درد می کشم ... اتفاقی ساده بهم ثابت کرد چقدر با آدمهای معمولی فرق دارم و چقدر این بیماری می تونه فلج کننده باشه ! اسباب کشی !!! اول بگم که خدا یه خونه تو همونجایی که می خواستم با 80 درصد تخفیف معجزه وار سر راهم قرار داد ... همین که تصمیم گرفتم بگردم ، با اولین دعا و تلاش اتفاق افتاد و ترسهای توهمی در مورد پیدا کردن خونه تمام شد و چقدر حس شکرگزاری داشتم .... اما وقت اساس کشی رسید ... دو روز بود جلسه نرفته بودم ... و اساس کشی من شامل یک عدد یخچال و سه تا کارتن کوچولو میشه !!!!!!! ولی همین کار ساده  که کمتر از نیم ساعت طول میکشه تبدیل به ترسی شد که  جدا منو فلج کرد ... در حدی که واقعا زمین گیر شدم ... دست خودم نبود ... بیماری شروع کرد به حرف زدن ... هزاران حس و فکر و ترس وجودم رو فرا گرفت !!! احساس تنهایی ! احساس نارضایتی ! احساس ضعف ! احساس ... و بیماری من دیشب پیروز شد ... به یأس و انزوا فرو رفتم ، اساسها رو نبردم ، با راهنما و دوستانم تماس نگرفتم ، جلسه هم نرفتم ... ولی امروز یه روز جدیده ... با کمک گرفتن از خدا شروع کردم ... شروع می کنم به تماس گرفتن ... و صبح رو با صدای یه همایش تو قم درباره دوازده قدم شروع کردم ... امروز باید از نیروهای برترم کمک بگیرم و بیماری رو شکست بدم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی