نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

شکر گزاری

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ
امروز کاری کردم که حتی 3 سال پیش از ذهنم به عنوان خیالات دور هم عبور نمی کرد ! امروز دانشگاه اسم نوشتم ، در سن سی و اندی سال ... بعد از 15 سال دوری از کتاب و درس تصمیم گرفتم تحصیل کنم ... و این برای من یعنی بهبودی ... همیشه به دوستانم می گم ما انجمنی ها اگه بخوایم روی کره ماه هم فرود بیایم می تونیم ... کافیه یه برنامه ریزی 20-30 ساله کنیم و بهترین سعی و بیشترین کوششمون رو به کار بگیریم و از ابزاری که قدمها در اختیارمون قرار داده استفاده کنیم ... به این حرف ایمان دارم . خدا رو شکر می کنم ... شاید به نظر کار بزرگی نیاد ... ولی بچه های انجمنی که آخر خط رو تجربه کردن می دونن این معجزست ... خدایا به خاطر فرصت رشد و تغییری که بهم دادی ... عمر دوباره ای که بهم بخشیدی ... مسیری که برام آرامش به همراه میاره ممنونم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی