نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

موفقیت

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ب.ظ
چند روز اخیر درگیر مباحثی بودم که ارتباط مستقیمی با موفقیت داشت ... درکهای خودم رو که نگاه کردم متوجه شدم که چقدر انسان با در دست داشتن ابزاری مثل اصول روحانی می تونه به موفقیت مالی ، اجتماعی و عاطفی برسه ... دوستی در مورد اینکه موفقیت راه داره و آدم نباید بترسه و باید منضبط باشه و تلاش کنه و ... می گفت . وقتی به حرفاش نگاهی انداختم دیدم علیرغم اینکه اینها هم بخشی از ارزشها و اعتقادات و اصول هستن ولی اگه اصل روحانی ای مثل صداقت نباشه تمام کار می تونه خراب بشه ... یا اگه اصل روحانی مشورت نباشه ... اگه روشن بینی نباشه ... با نبود هر کدوم از اینها این آدم مطمئنا به موفقیت نمی رسه ... حالا فکر کنیم که یه دوازده قدمی خوب هستیم ! راست می گیم ، پذیرش و فروتنی داریم ، مشورت می کنیم ، امید و ایمان داریم ، تلاشگریم و نتیجه گرا نیستیم ، صبوریم ، ترسهامون رو می شناسیم و اسیرشون نمی شیم ، رابطمون با خودمون و دیگران خوبه و ریشه ی مشکلات رو به راحتی پیدا می کنیم و ... این طور آدمی مگه ممکنه با اینهمه ابزار شکست بخوره ... حالا می فهمم زندگی به روال برنامه طی سالها و با تغییرات ظاهرا کوچک چطور تونسته اینهمه تغییر دراینهمه آدم بوجود بیاره ... بیاید خوب باشیم ! همین ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی