نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آشفته 2

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۴ ق.ظ
واااای خدااا ، دیشب خیلی بد خوابیدم و امروز پر از انرژی های منفی بیدار شدم ، نیمایی که دیروزش پر از امید و انرژی بود امروز پر از آیه یأس خوندن ، ترس و نا امیدیه ... بارها تو وبلاگ گفتم ، آدمیزادیم دیگه ... ساخته شده از گوشت و پوست و خون ... گاهی یه شام ناجور ، گاهی نور خورشید ، گاهی احساسات اطرافیانمون و هزار عامل دیگه می تونن یک روزمون رو منهدم کنن ... فک کنم به انرژی منفی مرتبط با آخر برج و بی پولی اکثر آدمای اطرافمه ! میگی نه ، سه روز دیگه ببین چقدر با انرژی ام ! اینا رو نوشتم چون به مشارکت احساساتم نیاز دارم ... چون وقتی کسی از دور وبلاگ رو می خونه و اینطور پست ها به چشمش نمی خوره یه اوشوی نورانی و آرام رو تصور می کنه که تمام زندگیش متعادل و آرومه ... تمام اصول تو زندگیش جاری هستن و دستش تو دست خداست و داره قدم میزنه ! اما نه ... من ... یک آدمیزاد ... روزهای تلخی رو هم تجربه می کنم ... ایمانم ضعیف میشه ... اصولم رو روزهایی هست که فراموش می کنم ... و داغون سپری می کنم ... اما پیش نیومده که داغون بمونم چون از ابزار استفاده می کنم ... یکیش همین مشارکته ********** خوب خوب خوب ... الان ساعت 5 بعد از ظهره ، چقدر با آرامش از خواب ظهرگاهی بیدار شدم ، چقدر حسهای خوب دارم ... چقدر امید دارم و چقدر شکرگزارم ... ترسی وجود نداره ، پر از یه حس خوبم ... جالب بود ، ظهر با اعصاب خراب یه چیزی هم مثل سوزن میرفت توی پام و داغونم کرده بود ، بعد کلی جستجو یه دونه موی کوچولو رو دیدم که بد جور کف پام فرو رفته بود ! با خودم گفتم واقعا آدمیزاد چه موجود ضعیفیه و چقدر احساس قدرت و بزرگی می کنه ! یه موی کوچولو می تونه داغونمون کنه ، اونوقت احساس می کنیم باید ناجی همه ی دنیا باشیم و همه رو عوض کنیم و ... و دیگر اینکه خدایا شکرت ... زمانی سالها حال خوبی نداشتم ... این روزها فقط دقایقی حال خوبی ندارم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی