نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بد آوردن

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ
این روزها اتفاقای پشت سر هم احساسی به اسم بدشانس بودن ، یا روی دور بد بیاری افتادن رو برام زنده کرده . آیا این احساس واقعیه ؟! طی سه روز گلودرد ، درد دندون ، جواب شدن دندونم توسط دکترای شهرستان ، سوختن موتور کولر ، مریض شدن کلی از دوستام (دیسک راهنمای جدیدم ، دست راهنمای قدیمم هر دو در رفته !!! )  ، پایین اومدن رتبه ی سایتم توی گوگل ... ولی حقیقت اینه که بعد از اومدن این احساس سراغم فورا با حس شکرگزاری جایگزینش کردم ، خدایا شکرت که هنوز زنده ام و بدنی دارم که درد رو بهم اطلاع میده (زمانی دردهام رو چنان با مسکن آرام می کردم که دیگه دردی نبود که برم دنبال درمان ) خدایا شکرت خونه ای دارم که کولرش خراب بشه و اونقدر بهم مسئولیت پذیری دادی که برم دنبال تعمیر و تعویضش تا حس مفید بودن بکنم . (زمانی وقتی چیزی خراب میشد غم دنیا می اومد سراغم که حالا چی میشه !؟!) خدایا شکرت کلی دوست دارم ! اونقدر زیاد که وقتی چندتاشون مریض میشن بیتابشون میشم و نگرانشون هستم ... تازه دارم یاد می گیرم به ترکیبی از این اتفاقات و اتفاقات خوب میگن زندگی ... پس شکرت که زندگی رو دارم درک می کنم و زندگی می کنم ... دیگه نمی خوام یه خط در میون زندگی کنم و فقط دنبال لذتهاش باشم ، دردهاش هم منو با تجربه می کنه ... خدایا دمت گرم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی