نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

برندگان برنامه

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ق.ظ
برندگان برنامه چه کسانی هستند؟ ·    برندگان را به راحتی می توان تشخیص داد. ·    برندگان همیشه، برنامه، قدم ها و سنت ها را بطور جدی کار می کنند و فقط بر روی خود تمرکز دارند نه دیگران. ·    برندگان دور مشکلات خود طواف نمی کنند. بلکه در راه حل ها زندگی می کنند و از حرکات و کارهای مشکل ساز دوری می کنند. ·    برندگان همیشه آماده هستند که دست خود را در دست تازه وارد قرار دهند وبدون در نظر گرفتن هیچ گونه منفعت شخصی به آنها کمک نمایند و عشق بلاعوض می دهند. ·    برندگان هم راهنما دارند و هم راهنمای دیگران هستند و فقط برای امروز پاک می مانند و زندگی می کنند. ·    برندگان، افراد در حال بهبودی هستند که چهارچوب افکار و اعمال آنها مثبت است نه منفی. ·    برندگان ممکن است مشکلاتی هم داشته باشند ولی هنوز به جلسات می روند و درباره آن مشکلات بطور واضح مشارکت می کنند. ·     برندگان قلباً و به خوبی می دانند که با کمک نیروی برترشان هیچ اتفاقی که از عهد آن برنیایند، پیش نخواهد آمد. ·    برندگان با خدماتی که انجام می دهند، برای اتحاد گروه تلاش می کنند و همیشه اصول را به شخصیت ها ترجیح می دهند. ·    برندگان همیشه به خاطر دارند که اصل گمنامی را رعایت کنند و بر طبق اصول برنامه حرکت کنند و برای آنها اصلا مهم نیست که پای چه کسی در میان باشد. ·    برندگان خوش طبع و شوخ هستند و این قدرت را دارند که به خودشان هم بخندند و با شما می خندند، ولی به شما نمی خندند. ·    برندگان، برنامه روزانه دارند و حرکت می کنند و به جبران اوقات از دست رفته در گذشته، قدر و قیمت وقت را می دانند و اصطلاحاً پرت نمی زنند. ·    برندگان هیچ وقت ادعای داشتن دانش بهتر برنامه را ندارند و خود را مانند دیگر اعضاء گروه می دانند و تواضع و فروتنی را می توان بوضوح در آنها مشاهده کرد.اگر امروز پاک هستم و برنامه بهبودی را در بهترین حد توانایی خود کار میکنم و تمایل دارم که تلاش کنم تا بسوی کمال مطلوب حرکت کنم، جزء برندگان هستم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی