نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مشارکت

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ب.ظ
وای که از دست خودم کلافه ام ! ذهن من چقدر میخواد انتظار بکشه تا اون لحظه ی کذایی فرا برسه !؟ تا وقتی کولرم درست نشه و جیبم پر پول نباشه و سیستمم سرعتش درست نشه و دندون دردم خوب نشه و ... قرار نیست اجازه بده احساس امنیت و آرامش بکنم ؟! این یعنی کشتن لحظه ها و فرصت ها ... جالبه ... گرممه ... ولی دقت کردید اگه الان زمستون بود و بیرون سرد سرد بود ، همین دما به من احساس امنیت و آرامش میداد !!! دما همون دماست ، بدن همون بدنه ... ولی احساس اینکه الان من باید سردم باشه و نیست منو به این روز انداخته ! امان از دست ذهن ... تو چنین لحظاتی ، به محض اینکه فعالیت بیماری رو تشخیص می دم کاری که می کنم اینه : از ابزارم استفاده می کنم . اول : مشارکت ... چند دقیقه دیگه زنگ میزنم به دو سه تا دوست بهبودی و باهاشون مشارکت می کنم ... بعد نگاه می کنم ذهنم چی رو دوست نداره (در این لحظه مرتب کردن خونه ! ) و شروع می کنم برعکس عمل می کنم ... بعد یه کوچولو کاری رو انجام می دم که بهم احساس رضایت می ده (در این لحظه انجام دادن کارهای عقب افتاده ) ... آروم میشم ... پ / ن : آروم گرفتم ... دوستی که باهاش مشارکت کردم اومد کمکم ، موتور نو برای کولر ، هوای خنک ، احساس رضایت حاصل یه کمک خواستن ساده بود ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی