نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جمله واره های حسی

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸ ب.ظ
دوستان خوبم ، چند روزی به اینترنت دسترسی نداشتم ، ممنون که سر زدید ... به نقل جمله واره های حسی فکر کنم از اوشو ! نامه ات به دستم رسید.چه عاشقانه اصرار میکنی تا چیزی بنویسم،و من را باش که چگونه در سکوتی ژرف غرق شده ام!من حرف میزنم، کار میکنم،اما در خالی درون غوطه میخورم.ببین، هیچ جنشی ندارم.چه نمایشی!اما شاید تمامی زندگی یک نمایش باشدو آگاهی از این موضوع، دروازه ها رابه روی یک آزادی یکه و بی همتا میگشاید. آنچه کهبی عملی در عمل،بی جنبشی در جنبش،و جاودانگی و ثبات در تغییر است،همان حقیقت است.هرچیز دیگری جز این، رودی از رویاها است.در حقیقت، دنیا رویایی بیش نیستو مسئله این نیست که آیا باید ترک کنیم این رویاها را یا نه،فقط باید نسبت به رویایی بودن آنها آگاه بود. با این آگاهی، همه چیز دگرگون میشود.مدار و هسته مرکزی حرکت میکند.از تن به روح انتقالی صورت میگیرد.و چه چیزی وجود دارد؟این گفتنی نیست،هرگز گفته نشده استو هرگز گفته نخواهد شد.راهی دیگر، جز آنکه خودت تجربه اش کنی، وجود ندارد.مرگ، تنها با مردن فهمیده میشودو حقیقت، تنها با شیرجه رفتن به اعماق خویشتن.امیدوارم خدا تو را در این حقیقت غرق کند!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی