نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مشارکت

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۳۶ ب.ظ
سلام دوستان ... دلم واسه اینجا و شما تنگ شده بود ! دقت کردید ، شدیم یه گروه کوچیک ... که همدیگه رو تا حالا ندیدن ... ولی با هم خیلی همدل شدن ... خوشحالم که هستید ... احساس الانم فوق العادست ... روزهایی که درکهای جدید بهم میرسه ، می دونم که توی بهبودی ام ... و امروز پرم از درکهای جدید ... یکیش اینه : توی نشریات انجمن بیشتر از کلمه ی "بهبودی شخصی" به جای بهبودی استفاده میشه ... می دونید چرا ؟! چون بهبودی چیزی کاملا شخصیه و هر کس می تونه نوع بهبودی خودش رو داشته باشه . در برنامه دوازده قدمی هر کسی می تونه برداشت و درک شخصی و خواسته ها و اهداف شخصی خودش رو دنبال کنه ... بین دوستانم کسانی هستن که فقط میخوان پاک زندگی کنن ، بعضی ها می خوان آرام باشن ، بعضی ها می خوان لذت بردن از زندگی رو یاد بگیرن ، بعضی ها معنویت می خوان ، بعضی ها پول درآوردن رو با استفاده از آرامش و نظم حاصل از اصول می خوان ، بعضی ها فقط دوستان تازه می خوان ... و بعضی ها مثل من همه ی اینها رو که می خواد هیچ ... خود خدا رو هم می خواد ! از این درک که بگذریم ... درک جدید دیگم موقع شستن ظرفها بود ( در زمان شستن ظرفها همیشه احساسات غریبی سراغم میاد که حاصل نوعی از مراقبست ... ) تمیز کردن ! همیشه احساس بهتری به من میده ... انگار کارهایی تو دنیا هستن که ذاتا خوب هستن ... و با انجامشون روحمون رو شارژ می کنن ، این فکر از جمله ای از کتاب کیمیاگر به ذهنم رسید که می گفت "پسرک انگار با تمیز کردن هر لیوان روح خودش رو تمیز می کرد " ... کادو عیدم هم برای شما دانلود کتاب کیمیاگره !!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی