نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تنبلی

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۳۵ ب.ظ
نقصی که غلبه بر اون تونست مدتی تمام زندگی و نگرش من به زندگیم رو عوض کنه ... نقصی که اسارت در دست اون می تونه تمام زندگی و نگرشم رو زیر سوال ببره ... تنبلی یعنی چی ؟! چطور بر اون غلبه کنیم ؟ با ما چه می کنه ؟ ما با اون چه کنیم ... در اولین فرصت می خوام دربارش بنویسم ... ولی قبلش می خوام شما در بخش نظرات از اون بگید ... پ . ن 1 : همه ی نظرات رو بدون خرده فرمایشات خودم تایید کردم ... واقعا در میون گذاشتن تجربیاتتون چقدر حس خوب و راهکارهای عملی پیش پای آدم قرار میده ... پ . ن 2 : چرا هیشکی از جوجه ی تنبلم تعریف نکرد !!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی