نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

امید

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ق.ظ
دوستان می خوام در مورد امید بنویسم ...  (دور و ورم رو امیدها انقدر گرفتن که نگو ... گمنامی داره ! ولی در حال حاضر با 5 تاشون دارم سرو کله میزنم !!! ) امید ... نقطه ی مقابل یأس ... پیام برنامه (پیام ما امید ، وعده ما آزادی ) ... از کجا می آد ... یادمه در مورد یأس قبلا نوشته بودم ... یأس از بی ایمانی میاد و امید که نقطه ی مقابلشه ... با ایمان به وجود میاد ... ایمان به خودم و به خداوندی که همه ی دنیا تو دستاشه ... وقتی خدایی هست که با معجزات هر روزش داره حمایتم می کنه ... وقتی خدایی هست که به قدر درک من از خودش توی زندگیم جاری میشه ... وقتی خدایی هست که هرچقدر که بهش اجازه بدم توی زندگیم برام کار می کنه ... پس نا امیدی چرا ؟! وقتی بتونیم فقط برای امروز زندگی کنیم و یک روز پر از کارهای خوب ... رعایت اصول ... حرکت طبق خواست خداوند رو داشته باشیم ... اونوقت می تونیم مطمئن باشیم که خدا در زندگیمون جاریه ... چشمامون رو برای دیدن معجزاتش باز کنیم ... باهاش حرف بزنیم ... ازش بخوایم و تلاش کنیم ...  درک جدید من در مورد اثرات امیده ... وقتی ایمان داری که خدایی داره که زورش از همه بیشتره ... وقتی ایمان داری که کسی هست که کمکت می کنه اگه در مسیرش حرکت کنی ... اونوقته که ناامیدی رو کمتر حس می کنی ...  وقتی امیدوار باشی اتفاقهای خوب توی زندگی می افته ... اصلا به نظرم علت اتفاقای بد خود ناامیدیه ...  تازگی ها فهمیدم که آدمهای مثبت اندیش و امیدوار همیشه واسشون اتفاقای خوب می افته ... یادتونه چند پست قبل گفتم به اندازه ی ایمان و امیدمه که اتفاقات خوب برام می افته (خوب شایدم نگفتم !!!) وقتی امید دارم که امروز خوب باشه ... خوب میشه ... وقتی امید دارم روزم عالی باشه ، عالی میشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی