نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مشارکت

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۴۱ ب.ظ
بچه ها من فاجعه ام ... علیرغم اینهمه آگاهی و علم و دانش و تجربه که دارم رنده می کنم و می ریزم توی وبلاگ ... علیرغم نقاب روحانیتی که به چهره دارم ... من یک فاجعه ام !!! این پست رو می نویسم چون اگه همچین پستهایی توی وبلاگم نباشه یادم میره که خود واقعیم حالش چطوره ! من تنبلم ... تنبل ... تنبل ... تنبل ... هپلی هم هستم و آخرین بار که مثل آدم ظرف و لباس شستم یادم نمیاد ... به خودم هم نمی رسم ... چاقم ... و پرخور .. اونقدر هله هوله می خورم که گاهی از خودم بابت پفک ها و تخمه و لواشک و ... که دور و برمه - در سن 31 سالگی- خجالت می کشم !!! توی کارم وسواس دارم و بی حوصله ام ... یعنی یه کار رو تا وقتی اونجور که می خوام انجام بشه سراغ کارای دیگه نمی رم ... وچون هیچوقت کارا اونجور که می خوام نمی شه مثل لاکپشت کارهام پیش میره !!! بدقولم ... چون برنامه ریزی زمانم رو هنوز بلد نیستم ... ذهن من وقتی فکر می کنه کاری 20 دقیقه طول میکشه ، اون کار در زمان واقعی 60 دقیقه طول میکشه ... واسه همین همیشه بدقولم . ولخرجم ... چون برنامه ریزی مالی رو هرگز بلد نبودم و هرگز پس انداز نداشتم ... من به اطرافیانم بی توجهم ... و نیازهاشون رو در نظر نمی گیرم و یه جورایی توی یه حباب از اشتغال فکری زندگی می کنم ... یه جورایی هم افسرده ام ... چون انگار دارم توی یه دنیای مجازی از اشتغال فکری زندگی می کنم ... مدتهاست ترازنامه ننوشتم ... و علتش بی توجهی و تنبلیه ... با راهنمام کم در تماسم ... جلساتم شده هفته ای دو روز + دو روز قدم ... بازم بگم ؟! ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی