نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دیروز ، امروز ...

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ

دیروز احساسم انهدام بود ! میل شدید به نبودن ... مشکلاتم آنچنان عظیم و غیرقابل حل بود که مگر یه نفر دیگه باید می اومد و حلشون می کرد ... زیر بار زندگی داشتم خرد میشدم ... دنیا به آخراش رسیده بود

یک روز گذشت ... امروز ... من عالی ام ... هیچ چیز جز مرگ نیست که چاره نداشته باشه ، پس تا زنده ام یعنی می تونم با تلاش مشکلات رو حل کنم ... مشکلات هم اونقدر بزرگ نیستن که حل شدنی نباشه ... چند تا کار کوچولو کافیه تا رو به حل شدن برن ...

سوال اینه : از دیروز تا امروز چی فرق کرد ؟!

نگاه من ...

یادمون باشه چطور به زندگی نگاه می کنیم ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
نیم نوشته

نظرات  (۱)

۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۹ راه میانه
سلام
به به چه خوش اومدی به وبلاگ بیان
خوشحالم که دوباره هستی
قالب وبلاگت مثل قالبی است که من انتخاب کرده بودم برای وبلاگم
که البته با اومدن پاییز دوباره تغییرش دادم
 امیدوارم همیشه در مسیری که طی می کنی، موفق و سلامت باشی :)
پاسخ:
سپاسگزارم دوست خوبم ، اینجا رو مثل قدیم هر روز هر روز خونه تکونی نمی کنم  ... پیرتر شدیم و کند تر ... ولی از اومدنت خوشحال شدم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی